Bijna... - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu

Bijna...

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marja

15 Mei 2016 | Nederland, Amstelveen

De vakantie komt dichtbij. Het is hier koud, 12 graden. Dus reuze zin in de "Sportugalse" zon. Nieuwe vloerbedekking in t busje, alles van binnen en buiten gepoetst, Koga heeft een grote beurt gekregen bij de fietsenmaker. Nu nog de tasjes pakken met wat kleding en we kunnen...
Ik ben weken bezig geweest met routes en campings. Het resultaat is een mooie afwisselende trip. We vertrekken volgende week zaterdag. De route ligt niet echt vast, is alleen een leidraad. We laten t gebeuren.

Mijn grote wens, een deel van de Via de la Plata fietsen, is wel helemaal uitgewerkt. Fietsen van Sevilla naar Zamora. Goed voor ruim 600 km. Ik ga niet hele lange dagafstanden fietsen. Ergens rond de 60/70km. En heel vaak een rustdag nemen want er is zoveel moois te zien. Ik heb geoefend in Nederland en hoop dat ik de bergen onderweg in Spanje kan "beklimmen". Zo niet dan is het grijze busje in de buurt......

Het aftellen is begonnen!!

  • 15 Mei 2016 - 15:01

    Sherill Lizz:

    Heel veel plezier!

  • 16 Mei 2016 - 00:27

    Marian:

    Heeeeel veel plezier lieverd. Jammer dat ik moet werken, zou wel mee willen maar dat vindt Cor vast niet goed. Zit ie met twee van die tetterende vrouwen...... !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor en Marja

Actief sinds 17 Jan. 2016
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 7771

Voorgaande reizen:

17 September 2016 - 24 September 2016

Rome..... here we come!!

21 Mei 2016 - 02 Juli 2016

One life, live it.......

Landen bezocht: