Na regen komt......... - Reisverslag uit Oradour, Frankrijk van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu Na regen komt......... - Reisverslag uit Oradour, Frankrijk van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu

Na regen komt.........

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marja

22 Mei 2016 | Frankrijk, Oradour

Een rumoerig nachtje, jeu de boules spelende mannen en stoere jongens die rondjes kwamen scheuren in hun auto. Toen we wakker werden stonden er al weer oldtimers klaar voor een ritje. Duidelijk een multifunctioneel pleintje....

Vandaag is de reis naar een camperplek in Ouradour, Pitou Charente. Ook vandaag weer over D-wegen. Het regende al bij vertrek en het wil maar niet ophouden. Bij Blois even uit de auto voor koffie met Wifi bij de Mac. Wifi voor het weer, kijken waar het mooi is. Maar heel Frankrijk heeft wolkjes. Dus dan maar gewoon de reis voortzetten.

Op de camperplaats bleek dat wij de enige auto waren, dat gaan we dus niet doen. Campingbordjes gevolgd en we kwamen in Bignac terecht. Leuk klein campinkje met Engelse eigenaren. Heerlijk rustig gelegen aan een vismeertje. En.......... het werd droog zodat we toch nog buiten konden zitten en eten.

Op tijd het bed in. 545 km gereden. Maar als je dat binnendoor doet is dat toch wel een uurtje of 7 rijden. Inclusief de picknickjes.