Zwart rijden...... - Reisverslag uit Nabainhos, Portugal van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu Zwart rijden...... - Reisverslag uit Nabainhos, Portugal van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu

Zwart rijden......

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marja

25 Mei 2016 | Portugal, Nabainhos

Afscheid genomen van de Amsterdamse buren, Tomtut ingetoetst naar Salamanca. Maar deze vakantie bestaat uit niets moet, alles mag. En eigenlijk wilden we allebei wel even wat rust. Dus onderweg de tut een andere opdracht gegeven…….. Koers naar Portugal. Via Viadollid over de snelweg naar de grens. Wat wij niet wisten is dat ze in Portugal aan elektronische tol doen. En die kaart kan je dus niet kopen aan de grens. Op hoop van zegen toch maar doorgereden. De camping Quinta das Cogenhas in Melo was nog maar een half uurtje.

Leuke idyllische camping met Nederlanse beheerders. Lekkere grote plekken op een terrassencamping. Onderweg was het 15 graden. Hier ook, maar uit de wind is het prima vertoeven.
De camping ligt in een natuurpark, Natural Da Serra. Een groot vogelgebied, we zien de roofvogels vliegen, en een weelde aan bloemen. Hier blijven we dus even wat langer……..