Zon,zee, strand...... - Reisverslag uit Caobachang, China van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu Zon,zee, strand...... - Reisverslag uit Caobachang, China van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu

Zon,zee, strand......

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marja

06 Juni 2016 | China, Caobachang

En alweer een heerlijke dag. Onbijtje en lekker rustig aangedaan. Goed kampereren kost tijd!! De fietsen van slot en toen richting Sagres, het dorp een beetje in de rondte gefietst. Het is nog stil, voorseizoen. Toen een strandje opgezocht, gelunched en zwempak aangetrokken. Lekker het strandje heen en weer gelopen met de voetjes in het water. Het is nog te koud om echt te zwemmen. Een dipje kan wel. De stroming is hier erg sterk dus ik durfde niet………………. Nog een ijsje in Sagres, vlees gehaald en weer naar de camping. Het waait nu flink, maar dat doet het hier altijd wel, denk ik. Maar het is hier heerlijk, nog niet echt druk, aangename temperatuur en een briesje. Wat willen we nog meer. Daarom nog maar een nachtje bijgeboekt!