Heaven………… - Reisverslag uit Nabainhos, Portugal van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu Heaven………… - Reisverslag uit Nabainhos, Portugal van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu

Heaven…………

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marja

27 Mei 2016 | Portugal, Nabainhos

27 mei 2016

Vandaag een rondrit gemaakt met door Parc de Serra de Estrela. En dat voor iemand met hoogtevrees……. Het is er prachtig, wisselende natuur. Jammer dat het zo bewolkt is inPortugal. Want de uitzichten zijn daardoor heiig en niet goed te fotograferen. Hoe hoger je komt hoe grilliger het wordt. Boven lagen hele grote keien en was er haast geen begroeiing. We hebben over de Estrela Torre gereden, 1950m. En een groot stuwmeer vanuit de auto gezien. En………. de eeuwige sneeuw. Het was dat het regende anders had ik er even opgestaan met mijn sandalen. Het was boven ook maar 8 graden. Daar zijn wij niet op gekleed. Dus vandaar alles vanuit de auto.
Vanmorgen veel moeite moeten doen om een prepaid kaartje te bemachtigen voor de tolweg. Eerst lopen zoeken naar het postkantoor. Daar spraken ze bijna geen Engels dus naar de touristinfo voor uitleg. Al met al een gevulde dag. Weer terug naar de camping eerste serieuze regenbui.
En weer een lekkere maaltijd van de campingkok. Morgen trekken wij weer verder naar het zuiden. Helaas is het in heel Portugal nog niet echt zomer.