2 toeristen....... - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu 2 toeristen....... - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu

2 toeristen.......

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marja

04 Juni 2016 | Portugal, Albufeira

4 juni
Een autotochtje naar Albufeira stond vandaag op het programma. Een uurtje rijden en we waren in een echte toeristische plaats in de Algarve. Daar vinden duidelijk meer mensen het leuk om te vertoeven dan waar wij zitten. Grijs busje geparkeerd bij de Mac voor het schonen toilet. In het centrum souvenirwinkel na souvenirwinkel met daartussen allemaal bars. De stranden waren ook al bevolkt met mensen op ligbedjes. Koffie met appeltaart op een terras en het centrum doorgezwalkt. Een bezoek aan het strand, de klif bezocht en toen met het liftje omhoog. Lopend had ik dat echt niet gered. Uitzicht was prachtig. Na een uurtje of 4 de toerist te hebben uitgehangen wwe terug naar de camping Serra da Bica. Totale stilte…..