Camino Portuguez - Reisverslag uit Vila Chã, Portugal van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu Camino Portuguez - Reisverslag uit Vila Chã, Portugal van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu

Camino Portuguez

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marja

16 Juni 2016 | Portugal, Vila Chã

Vanmorgen in de regen ons Grijs busje weer ingepakt. De route ging vandaag over de C2 naar Vila Cha vlak na Porto. In tegenstelling tot alle andere dagen was het druk op de weg. Maar dat is wel logisch, Porto is een hele grote stad. Om een uur of 3 waren we op de Campismo. Onderweg een paar flinke buien. Maar eenmaal op de camping brak de lucht weer open en was ie blauw. Wat zijn we toch een boffers. De korte broek kon weer aan. Maar echt warm is het nog niet. FF geduld nog…..
Ik had gedacht dat we hier wel de hoofdprijs zouden moeten betalen. We zitten 300 meter vanaf de Atlantische kust. Maar nee, hoor, gewoon 16 euro. Mooie camping maar kleine plekjes. De zee hoor je ruizen vanuit het busje. Je kan niet alles hebben…………Klein detail……… we zitten aan de Camino Portuguez, ik heb hier achter langs gewandeld……………