Tempeliers.... - Reisverslag uit Tomar, Portugal van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu Tempeliers.... - Reisverslag uit Tomar, Portugal van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu

Tempeliers....

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marja

30 Mei 2016 | Portugal, Tomar

Vanmorgen de fietsen maar eens van slot gehaald en een tochtje naar Tomar gedaan. Aldaar het Convento de Christo bezocht. Deze burcht staat sinds 1983 op de wereldergoedlijst van Unesco. We hebben daar wel 2 uur rondgelopen, prachtig. Daarna nog een klein wandelingetje langs de kasteelmuren en tuin. Ook de kathedraal bezocht. In het stadje kwamen we de buurvrouw weer tegen. Gezellig met zijn drieen gelunched op een terras. Menu de dia, soep met brood, hoofdgerecht, drankje en koffie toe. En dat voor 7,50 euro pp. Ojah, en natuurlijk nog een heerlijk gebakje vanmorgen toen we aankwamen……………….
Toen nog even wat boodschapjes bij de Lidl en toen bergje op weer naar de camping. Laatste stukje maar even gelopen, was errug steil. Eigenlijk wilde maar 3 nachtjes op deze camping blijven. Maar hier is zoveel te zien. Het weer knapt gelukkig ook op. Het is aangenaam, nog niet te warm.
Bon Noches.