Nederland, oh Nederland..... - Reisverslag uit Margraten, Nederland van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu Nederland, oh Nederland..... - Reisverslag uit Margraten, Nederland van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu

Nederland, oh Nederland.....

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marja

30 Juni 2016 | Nederland, Margraten

Tsja, aan alles komt een eind, ook aan onze geweldige trip. Dat waren we ons vanmorgen goed bewust. Alweer een stukje verder omhoog richting Nederland. Het plan was Luxemburg. Maar dat ging het niet worden. We zaten rondom de spits bij de stad Luxembourg. Druk, druk, druk. En eigenlijk waren we het wel zat. Dus werd het doorrijden naar Nederland.

Om 19.00 de grens over en alles werd weer bekend. Een hapje bij de Mac want koken ging het niet worden. Het water viel met bakken uit de lucht. In Margraten een SVR camping gevonden. Normaal zou ik het hier leuk vinden maar het was een grote baggerpoel. Het regent al weken hier vertelde de campingbaas. Naar huis gaan was geen optie, dat vonden we niet leuk voor Arnout. Want arriveren zouden we pas over 2 dagen doen........

Nog even volhouden dus!!