Zuid-Westelijkste puntje... - Reisverslag uit Caobachang, China van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu Zuid-Westelijkste puntje... - Reisverslag uit Caobachang, China van Cor en Marja Maas - WaarBenJij.nu

Zuid-Westelijkste puntje...

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Cor en Marja

05 Juni 2016 | China, Caobachang

De boel weer opgebroken en om 11.30 uur vertrokken we richting Sagres. Ditmaal wel over de tolweg. Het kaartje moeten we toch ook gebruiken. Een tussenstop bij een benzine station voor water. Het water van de camping kwam uit een bron en was goedgekeurd. Maar ik werd er toch een beetje niet lekker van.
Eerst gekeken op de camperplaats in Sagres. Was heel groot. Maar we hebben het niet gedaan omdat het toiletgebouw gesloten was. Even verderop een plekje gevonden op Parque de campismo de Sagres. Wel iets duurder dan de campings tot nu toe. Maar dit is dan ook een toeristische plek. Een surfersplek.

Toen een bezoek gebracht aan Cabo Sao Vicente, het uiterste zuidwestelijke puntje van Portugal. Prachtige uitzichten, kleine strandjes verstopt in baaitjes, blauwe lucht…………. Prachtig.
Daarna weer terug naar Sagres voor boodschappen. Terrasje gedaan en uit eten geweest. Ik sardientjes en Cor vlees. Was heerlijk. En dan nu weer voor het grijze busje. De camping is bijna leeg. We boffen toch maar met ons grijze haar!! Over een maand zal het hier heel anders zijn.